1.

Igénybe vehető több kedvezménykód egy vásárláshoz?

Egy vásárláshoz csak egy kedvezménykód használható. Az engedmények nem vonhatók össze, kivéve, ha a megadott feltételek másként rendelkeznek.

2.

Mit tegyek, ha nem vagyok megelégedve a vásárolt termékkel?

A freeONbaby.hu webáruházban megrendelt áruk vásárlójának joga van, az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül, erről az áruházat értesíteni, anélkül, hogy döntését indokolnia kellene, a következő e-mail címen: info@freeonbaby.hu Az árut a értesítés elküldésétől számított 14 napon belüll, vissza kell küldeni az eladónak.

14 napos határidő a megrendelt áruk kézhezvételétől számított egy nap múlva kezdődik. A törlés formájától függetlenül, a vevőnek el kell küldenie a számla másolatát is az eladónak.

3.

Kihez fordulhatok panasz, termék visszaküldése,vagy csere esetén?

Panasz esetén,vagyha kiegészítő információkra van szükséged, írj az info@freeonbaby.hu e-mail címre, vagy felhívhatod a 20-360-1940 telefonszámot.

4.

Melyik cég szállítja ki a megrendelt termékeket?

Az webáruházból megrendelt árukat, a szerződéses partnereink közül kiválasztott szolgáltató szállítja. Szállítási idő 2 nap, ha a termék raktáron van.

5.

Milyen fizetési módok közül választhatok a freeonbaby.hu webáruházban:

Webáruházunk a következő fizetési módokat kínálja:

  • Fizethetsz hitelkártyával, vagy bankkártyával
  • Paypal.

6.

A hitelkártyás fizetés biztonságos?

A FreeONbaby.hu webáruház SSL biztonsági rendszert (Secure Socket Layer) használ az adatok továbbítására. A felhasználó felelős a személyes adatok védelméért is oly módon, hogy biztosítania kell a felhasználónevek és jelszavak biztonságát, valamint a számítógép megfelelő (antivírus) védelmét.

7.

Mit kell tennem, ha az áru sérülten érkezik?

A fogyasztó a vásárolt áruk jótállásból,vagy anyaghibákból eredő hibáit a fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően reklamálhatja.

8.

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség……. Ft, a 15.000,- Ft-ot meghaladó vásárlásoknál pedig ingyenes.

9.

Mi történik a csomagommal, ha nem tartózkodom otthon a kézbesítéskor?

A GLS csomagküldő szolgálat általi kézbesítés esetén: Ha a kézbesítés idején nincs otthon senki, a szolgáltató értesíteni fog a csomag alternatív átvételének helyéről a megadott telefonszámodon.

10.

Rendelhetem a küldemény kézbesítését a munkahelyemre?

Ha kitöltötted a munkahelyi kézbesítési adatokat, a futár átadja a csomagot egy általad meghatalmazott személynek. Javasoljuk, hogy ezt előre egyeztesd le azzal , aki jogosult a vállalkozás leveleinek átvételére.